fbpx

O NADRUKACH

Nadruki na odzieży

Od przeszło 16 lat działamy w branży produkcji odzieży reklamowej. Nadruki na odzieży są naszą pasją. Dysponujemy nowoczesną drukarnią tekstylną, dzięki której możemy zaoferować praktycznie każdą metodę zdobienia odzieży począwszy od najbardziej popularnych takich jak sitodruk, haft komputerowy, DTG druk cyfrowy czy sublimacja kończąc na usługach typu ‘full service’, w których produkujemy w pełni spersonalizowaną odzież pod konkretne zamówienie klienta.
Nasza hurtownia odzieży reklamowej i promocyjnej dysponuje tekstyliami takich brandów jak Gildan, Fruit of the Loom, Hanes, Adler, B&C, Bella, Result i wiele innych. Dzięki wieloletniej współpracy z dystrybutorami mamy wynegocjowane bardzo korzystne warunki cenowe, dzięki czemu nasza oferta na dostawę odzieży z logo jest tak atrakcyjna cenowo i należy do najtańszych na rynku.

Jako że jesteśmy drukarnią online realizujemy zamówienia na druk na odzieży w całej Polsce m.in Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Katowicach, Białymstoku, Gdańsku

Techniki druku jakimi dysponujemy

SITODRUK
Sitodruk jest techniką druku posiadająca bardzo szerokie zastosowanie, polegająca na druku bezpośrednio na przedmiocie. Podstawową cechą znakowania sitodrukiem jest trwałość, druk zapewnia niesłychaną odporność na pranie, ścieranie, a także inne warunki zewnętrzne. Doskonała do druku koszulek reklamowych w wysokim nakładzie. Opłacalna już jednak przy minimalnych zamówieniach od 30 szt. tego samego wzoru. Sprawdza się przy druku koszulek firmowych, koszulek z logo, ubrań reklamowych i promocyjnych.

Nasza baza maszynowa umożliwia druk do 20.000 sztuk koszulek dziennie.

HAFT KOMPUTEROWY
Haft komputerowy to najbardziej trwała metoda zdobienia odzieży . Tworzy się go za pomocą maszyn hafciarskich sterowanych komputerowo. Najbardziej ekskluzywna metoda znakowania w naszej ofercie. Możliwość uzyskania różnych efektów dzięki zastosowaniu nici metalizowanych lub fluorescencyjnych

Aplikacje i logotypy wykonane przy użyciu haftu komputerowego sprawdzają się świetnie na odzieży która przeznaczona jest do intensywnego użytkowania np odzieży roboczej, ponieważ jest to bardzo trwała i wytrzymała technika. Można go bez obaw prasować oraz prać w wysokich temperaturach co właśnie przy odzieży roboczej ma kluczowe znaczenie.

SUBLIMACJA

Sublimacja to prosta i wydajna technika wykonywania wysokiej jakości nadruków, która polega na wtapianiu barwnika w poliestrowe włókna koszulki lub w ceramikę pokrytą poliestrem przy użyciu specjalistycznej prasy. Druk sublimacyjny nie ma ograniczeń odnośnie ilości kolorów druku i nakładu (możliwy już od 1 sztuki)

Druk sublimacyjny zaliczany jest do techniki druku termotransferowego. Niezbędnym czynnikiem tego procesu jest bowiem wysoka temperatura, która umożliwia sublimacje, czyli przejście z ciała stałego w stan gazowy barwnika. Barwnik taki znajdując się w stanie lotnym wnika w strukturę przedmiotu zabarwiając jego powierzchnie.

DRUK CYFROWY DTG
Druk cyfrowy DTG to najpopularniejsza metoda zdobienia pojedynczych sztuk odzieży. Druk DTG to bardzo wysoka precyzja druku i brak ograniczeń odnośnie ilości kolorów użytych w projekcie. Grafika drukowana jest bezpośrednio na materiał farbami wodnymi posiadającymi certyfikat bezpieczeństwa tzw Eko Paszport Oeko-Tex. Kolory nadruku są żywe i intensywne a równocześnie nadruki są odporne na blakniecie, spieranie czy uszkodzenia mechaniczne.

Do druku cyfrowego DTG używamy przemysłowych drukarek ‘Brother GTX‘ o maksymlanym polu zadruku 40 x 50 cm. Nadruki wykonywane są w rozdzielczości 1200 x 1200 dpi, co daje niespotykaną dotąd jakość gotowych wydruków.

TAMPODRUK
Tampodruk to metoda druku tamponowego polega na nakładaniu farby drukarskiej na znakowany materiał za pomocą silikonowego stempla zwanego tamponem. Tampodruk bardzo przypomina popularne pieczątki. Farba zabierana jest jednak przez tampon z wcześniej wytrawionej stalowej płyty, następnie tampon uderza w znakowany element pozostawiając trwały nadruk. Tampodruk ma zastosowanie w znakowaniu gadżetów reklamowych.

Ze względu na prostotę techniki tampodruku możliwe jest znakowanie dużej ilości artykułów reklamowych w krótkim czasie, co znacznie zmniejsza czas realizacji zamówień.

GRAWER LASEROWY
Grawer laserowy to metoda znakowania wykorzystująca wiązkę laserową. Sterowana komputerowo wiązka promieni laserowych precyzyjnie usuwa materiał z powierzchni grawerowanego przedmiotu lub wypala bezpośrednio w metalu wzór. Znakowanie laserowe charakteryzuje się eleganckim i estetycznym wyglądem, technika ta jest znacznie trwalsza od innych metod znakowania, nie ulega zniszczeniu pod wpływem środków chemicznych.

Grawerowanie laserowe to bardzo ceniona metoda znakowania i personalizacji wszelkiego rodzaju przedmiotów. Chyba każdy kojarzy statuetki sportowe z wygrawerowanym napisem, lub długopisy firmowe na których logo zostało umieszczone właśnie tym sposobem.

TERMOTRANSFER
Termotransfer to inaczej sitodruk transferowy to bardzo zbliżona metoda znakowania do sitodruku bezpośredniego. Różnica polega na tym, że w przypadku sitodruku transferowego wydruki wykonujemy na papierze silikonowym lub folii, następnie na taki wydruk nakładany jest klej, na koniec całość suszona i utwardzana jest w tunelu grzewczym. Po takim utrwaleniu nadruki, gotowe są do aplikacji w różnego typu materiał.

Termotransfer to technika, która doskonale sprawdza się przy znakowaniu produktów reklamowych i promocyjnych, w których jeden logotyp powielany jest na kilkunastu różnych przedmiotach. Stosując druk termotransferowy możemy znacząco ograniczyć koszty przygotowania do druku, takie jak np. koszty wykonania matryc dla każdego produktu z osobna.

FOLIA FLEX FLOCK
FLEX / FLOCK to jedna z najbardziej trwałych metod tworzenia nadruków, polegająca na wycięciu wzoru z pokrytej klejem folii, a następnie wgrzaniu jej w materiał za pomocą prasy termo-transferowej. Technika ta pozwala wykonać nadruki odblaskowe, metaliczne oraz bardzo gładkie, a także uzyskiwać efekt wypukłości oraz 3D. Najczęściej używa się jej do ozdabiania nadruków oraz personalizacji odzieży (nazwiska, numery).

Technika ta pozwala wykonać nadruki odblaskowe, metaliczne oraz bardzo gładkie, a także uzyskiwać efekt wypukłości oraz 3D.
Termonadruk opłacalny jest nawet przy niskich nakładach, gdyż nie ma potrzeby przygotowywania matryc.

Druk na odzieży z naszej oferty

W naszej ofercie posiadamy kilka tysięcy pozycji takich marek jak GILDAN, B&C, Fruit of the Loom, Hanes, Bella, Stedman, Adler, Sol’s i wiele innych. Zamawiając w BODMAN nadruki na odzieży z naszej oferty nasi doradcy wybiorą dla Państwa najlepszą opcję zarówno pod względem ceny jak i jakości.

Druk na odzieży powierzonej

Oferujemy usługę druku na odzieży powierzonej przez klienta. W przypadku zamówienia takiej usługi należy dostarczyć odzież : koszulki, bluzy, T-Shirty, kurtki, koszulki Polo, spodnie do siedziby naszej firmy, wcześniej kontaktując się z naszym działem handlowym, poprzez formularz kontaktowy.

Nasi doradcy dobiorą odpowiednią technikę do otrzymanego asortymentu i przedstawią Państwu szczegółową kalkulację. W przypadku usługi nadruku na odzieży powierzonej należy brać pod uwagę możliwe uszkodzenie 1-2% partii asortymentu i zamawiać więcej o taką procentową wartość.

CHCESZ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie wiesz co wybrać?

+48 46 832 60 07
biuro@celpro.pl

Kontaktując się z nami nie musisz być specjalistą w dziedzinie znakowania i nadruku. Nasi wyszkoleni pracownicy chętnie wysłuchają Twoich pytań, rozwieją wątpliwości i doradzą wybór najlepszej metody znakowania. Ponad 16 lat doświadczenia pozwala nam dobrać odpowiednią technikę do Twojego projektu, abyś mógł cieszyć się fantastycznym produktem w najlepszej jakości.

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje na temat korzystania z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz.   View more
Cookies settings
Akceptuj
Odrzuć
POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES

  1. 1 Administrator danych i definicje
    1. 1.1 Administratorem danych osobowych Klientów / Użytkowników Sklepu Internetowego jest: CELER Piotr Lasecki, telefon: +48 46 832 60 07, NIP: 8361767164, REGON: 100059504.
    2. 1.2 Z Administratorem danych można kontaktować się:
      1. 1.2.1 pod adresem korespondencyjnym: ul. Dworcowa nr 1A, 96-100 Skierniewice;
      2. 1.2.2 pod adresem poczty elektronicznej: biuro@celpro.pl
    3. 1.3 Użytkownik - osoba fizyczna wchodząca na stronę / strony Sklepu Internetowego lub korzystająca z usług lub funkcjonalności opisanych w niniejszej Polityce.
    4. 1.4 Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna będąca Konsumentem, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość.
    5. 1.5 Sklep Internetowy - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresami elektronicznymi (stronami): celpro.pl za pośrednictwem, którego Klient / Użytkownik może uzyskać informacje o Towarze i jego dostępności oraz kupić Towar lub zlecić świadczenie usługi.
    6. 1.6 Newsletter - informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U.2019 poz.123) pochodzące od Sprzedawcy wysyłane Klientowi / Użytkownikowi drogą elektroniczną; jego otrzymywanie jest dobrowolne i wymaga zgody Klienta / Użytkownika.
    7. 1.7 Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta / Użytkownika oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych umów, z wykorzystaniem którego Klient / Użytkownik może składać zamówienia oraz zawierać umowy.
  2. 2 Cele, podstawy prawne oraz czas przetwarzania danych
    1. 2.1 W celu realizacji Umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca przetwarza:
      1. 2.1.1 informacje dotyczące urządzenia Użytkownika w celu zapewnienia poprawności działania usług: adres IP komputera, informacje zawarte w plikach cookies lub innych podobnych technologiach, dane dotyczące sesji, dane przeglądarki internetowej, dane dotyczące urządzenia, dane dotyczące aktywności na Stronie, w tym na poszczególnych podstronach.
      2. 2.1.2 informacje o geolokalizacji, jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na dostęp usługodawcy do geolokalizacji. Informacja o geolokalizacji jest wykorzystywana w celu dostarczania bardziej dostosowanych ofert produktów i usług.
    2. 2.2 Informacje te nie zawierają danych dotyczących tożsamości Użytkowników, lecz w połączeniu z innymi informacjami mogą stanowić dane osobowe i w związku z tym Administrator obejmuje je pełną ochroną przysługującą na gruncie RODO.
    3. 2.3 Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu realizacji usługi, tj.umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z wyrażeniem zgody na stosowanie określonych plików cookies lub innych podobnych technologii, wyrażonych przez odpowiednie ustawienia przeglądarki internetowej zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym lub w związku z wyrażeniem zgody na geolokalizację. Dane są przetwarzane do czasu zakończenia korzystania przez Użytkownika ze Sklepu Internetowego.
  3. 3 Działania marketingowe administratora
    1. 3.1 Na stronie Sklepu Internetowego Administrator może zamieszczać informacje marketingowe o swoich produktach lub usługach. Wyświetlanie tych treści jest dokonywane przez Administratora zgodnie z art. 6 ust.1 lit.f RODO, zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem Administratora polegającym na publikacji treści związanych ze świadczonymi usługami oraz treści promocyjnych akcji, w które Administrator jest zaangażowany. Jednocześnie działanie to nie narusza praw i wolności Użytkowników, Użytkownicy spodziewają się otrzymywania treści podobnej zawartości, a nawet tego oczekują lub jest to ich bezpośrednim celem wizyty na stronie/stronach Sklepu Internetowego.
  4. 4 Odbiorcy danych użytkowników
    1. 4.1 Administrator ujawnia dane osobowe użytkowników wyłącznie podmiotom przetwarzającym na mocy zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu realizacji usług na rzecz Administratora, np. hostingu i obsługi Strony, usługi IT, obsługi marketingowej i PR.
  5. 5 Przesyłanie danych osobowych do państw trzecich
    1. 5.1 Dane osobowe nie będą przetwarzane w państwach trzecich.
  6. 6 Prawa osób, których dane dotyczą
    1. 6.1 Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
      1. 6.1.1 dostępu (art. 15 RODO) - uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
      2. 6.1.2 do otrzymania kopii danych (art. 15 ust.3 RODO) - uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym pierwsza kopia jest bezpłatna, a za kolejne kopie Administrator może nałożyć opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającą z kosztów administracyjnych;
      3. 6.1.3 do sprostowania (art. 16 RODO) - żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe, lub uzupełnienia niekompletnych danych;
      4. 6.1.4 do usunięcia danych (art. 17 RODO) - żądania usunięcia jej danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania;
      5. 6.1.5 do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO) - żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, gdy:
        1. 6.1.5.1 osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
        2. 6.1.5.2 przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając ograniczenia ich wykorzystywania,
        3. 6.1.5.3 Administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
        4. 6.1.5.4 osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
      6. 6.1.6 do przenoszenia danych (art. 20 RODO) - otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych jej dotyczących, które dostarczyła Administratorowi, oraz żądania przesłania tych danych innemu Administratorowi, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, lub umowy z nią zawartej oraz jeżeli dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
      7. 6.1.7 do sprzeciwu (art. 21 RODO) - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych w prawnie uzasadnionych celach administratora, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania. Wówczas Administrator dokonuje oceny istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osób, których dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną interesy osoby, której dane dotyczą, będą ważniejsze od interesów administratora, Administrator będzie zobowiązany zaprzestać przetwarzania danych w tych celach;
      8. 6.1.8 do cofnięcia zgody w każdym momencie i bez podawania przyczyny, lecz przetwarzanie danych osobowych dokonane przed cofnięciem zgody nadal pozostanie zgodne z prawem. Cofnięcie zgody spowoduje zaprzestanie przetwarzania przez Administratora danych osobowych w celu, w którym zgoda ta została wyrażona.
    2. 6.2 Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe, z Administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.
  7. 7 Prezes urzędu ochrony danych osobowych
    1. 7.1 Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, z którym można kontaktować się w następujący sposób:
      1. 7.1.1 listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
      2. 7.1.2 przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
      3. 7.1.3 Infolinia: 606-950-0000.
  8. 8 Inspektor ochrony danych
    1. 8.1 W każdym przypadku osoba, której dane dotyczą, może również skontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych Administratora za pomocą wiadomości e-mail lub pisemnie na adres Administratora danych podany w pkt. 2.
  9. 9 Zmiany polityki prywatności
    1. 9.1 Polityka prywatności może być uzupełniana lub uaktualniana zgodnie z bieżącymi potrzebami Administratora w celu zapewnienia aktualnej i rzetelnej informacji użytkownikom.
  10. 10 Cookies
    1. 10.1 Sklep internetowy realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Klientach, Użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
      1. 10.1.1 poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje w celach wynikających z funkcji konkretnego formularza;
      2. 10.1.2 poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. \\\\\\\\\\\\\\\"ciasteczka\\\\\\\\\\\\\\\");
      3. 10.1.3 poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego Sklepu Internetowego (konieczne do poprawnego działania serwisu).
    2. 10.2 Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które są przechowywane w urządzeniu końcowym Klienta / Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze strony Sklepu Internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    3. 10.3 Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
      1. 10.3.1 tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci / Użytkownicy Sklepu Internetowego korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
      2. 10.3.2 utrzymania sesji Klienta / Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Klient / Użytkownik nie musi na każdej podstronie Sklepu Internetowego ponownie wpisywać od nowa loginu i hasła;
      3. 10.3.3 określania profilu Klienta w celu wyświetlania mu rekomendacji produktowych i dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
    4. 10.4 Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Klienta / Użytkownika. Klienci / Użytkownicy mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies.
    5. 10.5 Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu Internetowego.
    6. 10.6 Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Klienta / Użytkownika i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących ze Sklepem Internetowym reklamodawców oraz partnerów Sklepu Internetowego.
    7. 10.7 Pliki cookies mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Klient korzysta ze Sklepu Internetowego. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji Klienta lub czasie pozostawania na danej stronie.
    8. 10.8 Klient może nie wyrazić zgody na przetwarzanie plików cookies nie akceptując zgody na ich przetwarzanie wyświetlającej się na stronie (może to spowodować niepoprawne działanie strony Sklepu Internetowego).
    9. 10.9 Jeśli Klient / Użytkownik nie chce korzystać z plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Jednakże wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji Klienta może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze Sklepu internetowego.
    10. 10.10 Na stronie Sklepu Internetowego są umieszczone wtyczki, które mogą przekazywać dane Klientów / Użytkowników do Administratorów takich jak np: Facebook, Google, Instagram, LinkedIn, YouTube, Salesmanago, Gemius.
    11. 10.11 W celu poprawnej realizacji Umowy sprzedaży na odległość Administrator może udostępniać dane Klientów / Użytkowników podmiotom kurierskim. Aktualnie dostępne sposoby dostawy w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://celpro.pl/pol-delivery.html.
    12. 10.12 W celu poprawnej realizacji Umowy sprzedaży na odległość Administrator może udostępniać dane Klientów / Użytkowników systemom płatności internetowych. Aktualnie dostępne sposoby płatności w formie przedpłat w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://celpro.pl/pol-payments.html.
  11. 11 Newsletter
    1. 11.1 Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w odpowiedniej zakładce. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient / Użytkownik otrzymywać będzie na podany przez siebie adres email informację (Newsletter) Sklepu internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę.
    2. 11.2 Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola na stronie swojego Konta lub udając się na formularz https://celpro.pl/newsletter.php, kliknięcie stosownego linku znajdującego się w treści każdego Newslettera lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.
  12. 12 Konto
    1. 12.1 Klient nie może umieszczać w Sklepie internetowym ani dostarczać do Sprzedawcy treści, w tym opinii i innych danych o charakterze bezprawnym.
    2. 12.2 Klient / Użytkownik uzyskuje dostęp do Konta po dokonaniu rejestracji.
    3. 12.3 W ramach rejestracji Klient / Użytkownik podaje typ konta lub płeć, imię, nazwisko, nazwę firmy, NIP, dane do wystawienia dokumentu sprzedaży, dane do wysyłki, adres e-mail oraz wybiera hasło. Klient / Użytkownik zapewnia, że dane podane przez niego w formularzu rejestracyjnym, są zgodne z prawdą. Rejestracja wymaga dokładnego zapoznania się z Regulaminem oraz zaznaczenia na formularzu rejestracyjnym, że Klient / Użytkownik zapoznał się z Regulaminem i w pełni akceptuje wszystkie jego postanowienia.
    4. 12.4 W chwili nadania Klientowi dostępu do Konta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem zostaje zawarta na czas nieokreślony umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną dotycząca Konta. Konsument może od tej umowy odstąpić na zasadach określonych w Regulaminie.
    5. 12.5 Rejestracja Konta na jednej ze stron Sklepu internetowego oznacza równocześnie rejestrację umożliwiającą dostęp do pozostałych stron, pod którymi dostępny jest Sklep internetowy.
    6. 12.6 Klient / Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, informując o tym Sprzedawcę za pomocą wiadomości e-mail lub pisemnie na adres Administratora danych podany w pkt. 2.
    7. 12.7 Sprzedawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług dotyczącą Konta w przypadku zaprzestania świadczenia lub przeniesienia usługi Sklepu Internetowego na osobę trzecią, naruszenia przez Klienta / Użytkownika prawa lub postanowień Regulaminu, a także w przypadku braku aktywności Klienta / Użytkownika przez okres 6 miesięcy. Rozwiązanie umowy następuje z zachowaniem siedmiodniowego okresu wypowiedzenia. Sprzedawca może zastrzec, że ponowna rejestracja Konta będzie wymagać zezwolenia Sprzedawcy.
Save settings
Cookies settings